zondag 20 maart 2016

Challenge #251


Wat een leuke kaartjes met speechbubbles stuurden jullie in, dank je wel!
Lastig kiezen en deze keer waren de meningen verschillend maar we kwamen er uit en dit werd onze top 3, in willekeurige volgorde ...

Evy:
Dora:

Tynke: 

Mooie kaartjes dames, gefeliciteerd met jullie top 3 plekje!
Je mag de Dutch Card Lovers blinkie meenemen als je wilt, je vindt deze in de sidebar.

En dan nu de winnares van deze challenge met de meeste stemmen:

DORA

Gefeliciteerd!
Jij wint de leuke prijs van Hobbyshoppie en daarbij willen we je graag uitnodigen om de volgende keer onze gastdesigner te zijn. Als je mailt naar dutchcardlovers@hotmail.com komt de prijs z.s.m. jouw kant op.

------------------------------

Onze sponsor van onderstaande nieuwe uitdaging is Scrapplezier.
De winnaar mag twee Thickers naar keuze uitzoeken in de webshop. Daarnaast mag de winnaar een keer meedraaien als gast-DT-er bij een volgende uitdaging op ons blog.


De internetwinkel voor de mensen die aan hun hobby, nog meer plezier willen beleven. 
We hebben veel producten in ons assortiment waaronder heel veel Kaisercraft producten (het mooie scrapmerk uit Australie). Verder mooie home deco producten, mini albums van hout, veel embellishments etc. Dus ik zou zeggen neem eens een kijkje in onze internetwinkel. http://www.scrapplezier.nl/webshop/ 


ScrapPlezier heeft ook een eigen blog http://scrapplezier.blogspot.nl/ en forum http://forum.scrapplezier.nl/ dus neem gerust eens een kijkje. 

Wij hopen u te mogen verwelkomen in onze internetwinkel, forum of blog. En natuurlijk voor de winnaar veel plezier met de gewonnen prijs. 


Groetjes Helena en team 

--------------------------------------------------



Het voorjaar begint en het is bijna Pasen!
Laat één van de twee het thema zijn op je kaart of ander project.

Wij zijn aan de slag gegaan om jullie te inspireren:

Gastdesigner Willy:


Marjan:


Ellen:


Anja:


Margot:



Rosalien:


Je kunt meedoen tot 1 april 18:00 door je kaart te uploaden via mr. Linky. Doe dit met een directe link naar je blogpost, zodat het voor ons makkelijk is om een bericht achter te laten.

Veel succes!

Groeten van Rosalien, Anja, Ellen, Marjan en Margot

11 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Wat een prachtig en afwisselend rijtje voorbeelden DT!
Heel leuk challenge thema dus wie weet???
Groetjes van Gerie

Ghea zei

Ik vind het heel leuk om mee te doen.
Groetjes Ghea

Dora zei

Prachtige top 3 en wat een verrassing dat mijn kaartje is gekozen tot een winnaar.
Hartstikke leuk!! Echt gaaf. Dank jullie wel.
Ook de nieuwe challenge ziet er leuk uit. Wat een geinige foto van het lammetje. Vrolijk.
Jullie hebben mooie kaarten gemaakt met dit thema.
Ik mail jullie!
Groetjes Dora

Margot zei

Mijn felicitaties voor de top 3! Leuk dat jullie enthousiast begonnen zijn, ik zie nu al 8 inzendingen voor de paas/lente uitdaging, leuk!

Mimi zei

Happy Vernal Equinox, everyone! Love the DT projects, as always... awesome team.

Evy G zei

Haha, toen ik naar mijn blogrol keek dacht ik even: hoe? Dat kaartje heb ik toch al gepost? Maar ik sta in de top 3 bij jullie! Leuk! En gefeliciteerd aan Dora met haar prijs!

lenywim35 zei

Had een ei gemaakt. Een ei hoort er bij. Maar bij wie die terecht komt weet ik nog niet. In ieder geval wel bij jullie challenge. Leuk. grts leny w

Ankie vd Polder zei

Hè, wat leuke challenge. Ik heb er een lentekaartje van gemaakt met een knipoog naar pasen. Erg leuk om te doen. Groetjes, Ankie

Trijntje zei

Wat een leuke voorbeelden heel verschillend leuk. Ik heb een paaskaart gemaakt. Erbij gezet. Groeten Trijntje

Cards made by Patricia zei

Leuke challenge met prachtige voorbeelden.

Groetjes,
Patricia

Marjolijn van Elsberg zei

Via een blog van iemand kwam ik hier weer eens uit. Op de valreep doe ik graag nog mee met de challenge. Prachtige kaarten en inzendingen weer!!